Smittevern
Vi gleder oss som små barn på julaften til å endelig kunne samle flinke folk fra bransjen og kommende brudepar til en innholdsrik dag i fine omgivelser – MEN vi kan ikke ignorere det som skjer rundt oss. Vi er alle lei av å være hjemme og ikke kunne møte venner som før, derfor er det viktig å gjøre det vi kan for at unngå at vi havner der igjen.
Som arrangør er det viktig for oss å sørge for et trygt og smittefritt arrangement, og vi vil at du som gjest skal kunne kose deg på messe uten å være redd for smitte. Vi holder oss oppdatert på de lokale, regionale og nasjonale regler og anbefalinger og vi kommer til å forholde oss til det som er gjeldene når vi kommer til eventet.
Selv om landet nå har åpnet opp igjen er det noen tiltak vi ønsker å holde på for å sikre en trygg opplevelse for alle involverte:
Før eventet:
Registrering
Vi ber om navn og telefonnummer på alle som er innom eventet, både utstillere å gjester. På den måten vet vi hvem som har vært tilstede, og det blir lettere med smittesporing dersom det behovet skulle oppstå.
Før eventet:
Kun for friske

PÅ EVENTET:
AVSTAND
«Meteren» er endelig borte. Vi vil alikevel legger til rette for at det skal være mulig å holde avstand. Vi legger inn litt ekstra plass på steder hvor flere skal ferdes.
På eventet:
Begrenset plasser
Som en del av smittevernstiltakene vil det være begrenset antall plasser på workshops. Ved hjelp av forhåndsregistrering og adgangskontroll har vi god oversikt over hvem som har deltatt på de ulike aktivitetene.
På eventet:
Håndsprit
Det vil bli plassert ut rikelig med håndsprit rundt om i lokalet, men vi anbefaler likevel alle til å ta med egen hånsprit for lett tilgjengelighet.